bip.gminawarta.pl facebook.com twitter.com youtube.com

Zapytanie ofertowe na modernizację istniejących opraw oświetlenia ulic

Udostępnij

Warta, dn. 25.03 2022  roku

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

Znak sprawy: WOA.27.6.2022.TJ

Zapytanie ofertowe na modernizację istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Warta.

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

  1. Zamawiający:

Gmina Warta

Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1, 98-290 Warta

NIP: 827 – 213 – 95 – 26, REGON: 730934542

tel. 438287100, email: zamowienia@gimwarta.pl  

Osoba do kontaktu: Tomasz Jachowicz  – 43 828 71 15

Marcin Wicherski e-mail: marcin.wicherski@gimwarta.pl  tel.: 43 828 71 13

2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Warta.

Szczegółowy opis i minimalne parametry:

    1. Ilość wymienianych opraw oświetleniowych – 90 szt;
    2. Moc opraw LED 30-100 W zgodnie z uwarunkowaniami w terenie (np. natężenie ruchu, bliskość przejścia dla pieszych, skrzyżowanie dróg, bliskość zabudowy mieszkaniowej);
    3. Wymiana obejmuje  montaż nowej oprawy LED, wysięgnika w zależności od stanu zużycia istniejącego, zabezpieczenia BZO oraz przewodów zasilających;
    4. Wymagany strumień świetlny montowanej oprawy minimum 100 lm na 1 W;
    5. Klasa energetyczna co najmniej A;
    6. Minimalny stopień szczelności oprawy IP66;
    7. Zaleca się przeprowadzenie przed wyceną oferty wizję lokalną w terenie (pomoc pracownika Urzędu Miejskiego).
    8. Gwarancja min. 24 miesiące;

3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.

Cena  - 100%

Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.

Cena ma zostać podana w złotówkach z dwoma miejscami po przecinku. Cena ma zawierać wszelkie niezbędne koszty realizacji zamówienia oraz uwzględniać wszystkie wymogi Zamawiającego.

4.  Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2022 roku.

5.  Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Wypełniony formularz oferty z załącznikami (podpisanymi) w wersji pdf. należy przesłać w formie emaila na adres: zamowienia@gimwarta.pl  do dnia 5 kwietnia 2022 roku do godz. 12:00 w tytule należy napisać: Modernizacja istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Warta.

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

6.  Opis warunków udziału w postępowaniu:

     Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:

     Wykonawca musi dysponować podnośnikiem montażowo-samochodowym hydraulicznym, który ma zostać wskazany w załączniku nr 2 – Wykaz urządzeń

     Oferta musi zawierać następujące dokumenty- załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2 – Wykaz urządzeń
  3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych

    Oferta niekompletna zostanie odrzucona.

7. Otwarcie ofert i rozstrzygniecie postępowania.

  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 5 kwietnia 2022 roku o godz. 12:15
  • Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w terminie 5 dni roboczych od otwarcia ofert.
  • O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie elektronicznej na adres mailowy podany w ofercie cenowej.
  • W terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wyłonionym w wyniku postępowania wykonawcą zamówienia.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

25 marca 2022, godz. 13:30
#Aktualności 
#Zamówienia publiczne 

Menu

Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe...