Warta, dn. 25.03 2022 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak sprawy: WOA.27.6.2022.TJ
Zapytanie ofertowe na modernizację istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Warta.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.
Gmina Warta
Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1, 98-290 Warta
NIP: 827 – 213 – 95 – 26, REGON: 730934542
tel. 438287100, email: zamowienia@gimwarta.pl
Osoba do kontaktu: Tomasz Jachowicz – 43 828 71 15
Marcin Wicherski e-mail: marcin.wicherski@gimwarta.pl tel.: 43 828 71 13
2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Warta.
Szczegółowy opis i minimalne parametry:
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Cena - 100%
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.
Cena ma zostać podana w złotówkach z dwoma miejscami po przecinku. Cena ma zawierać wszelkie niezbędne koszty realizacji zamówienia oraz uwzględniać wszystkie wymogi Zamawiającego.
4. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2022 roku.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Wypełniony formularz oferty z załącznikami (podpisanymi) w wersji pdf. należy przesłać w formie emaila na adres: zamowienia@gimwarta.pl do dnia 5 kwietnia 2022 roku do godz. 12:00 w tytule należy napisać: Modernizacja istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Warta.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
Wykonawca musi dysponować podnośnikiem montażowo-samochodowym hydraulicznym, który ma zostać wskazany w załączniku nr 2 – Wykaz urządzeń
Oferta musi zawierać następujące dokumenty- załączniki:
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
7. Otwarcie ofert i rozstrzygniecie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
zalacznik_nr_1_formularz_oferty.doc
zalacznik_nr_2_wykaz_urzadzen.doc
25 marca 2022, godz. 13:30
#Aktualności
#Zamówienia publiczne
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.