Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Medyk "s.c.
Przedwiośnie 36, 98-290 Warta, tel. (43)8294131
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Centrum" s.c.
Koźmińska 9, 98-290 Warta, tel. (43)829 48 87
Czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do.18.00
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
Sieradzka 3, 98-290 Warta, tel. (43)8294013
Apteka "Przy Rynku" Tutak-Głąbała
20 Stycznia 1, 98-290 Warta, tel. (43)8294614
Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, w sobotę od 8.00 do 13.00
Apteka "Pod Skrzydłami"
Skarżyskiego 10, 98-290 Warta, tel. (43)8294915
Czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00, w sobotę od 9.00 do 13.00
Apteka "Balsam"
Przedwiośnie 38, 98-290 Warta, tel. (43)8294027
Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, w sobotę od 9.00 do 12.30
Apteka Arnika
Koźmińska 9 tel: 43 678 02 60
Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00, w sobotę od 8.00 do 14.00
Narodowy Funduszu Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 – pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta. Z platformy mogą korzystać również osoby niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach.
Każdy z nas potrzebował pomocy lekarskiej w nocy lub w dni wolne od pracy, gdy przychodnie podstawowej opieki zdrowotnej są nieczynne. Teraz otrzymanie takiej pomocy jest łatwiejsze niż dotychczas, dodatkowo bez wychodzenia z domu.
Udostępniona przez Narodowy Fundusz Zdrowia platforma jest miejscem pierwszego kontaktu dla pacjenta, w sytuacji nagłego zachorowania lub konieczności wystawienia np. e-recepty, gdy poradnie POZ już zakończyły pracę oraz w weekendy i święta. Porad medycznych udzielają profesjonalni medycy – pielęgniarki lub położne oraz lekarze. Aby uzyskać pomoc wystarczy mieć telefon i połączyć się z bezpłatnym numerem TPK.
Jeden numer dla całej Polski
Pod numerem 800 137 200 dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom.
Połączenie jest bezpłatne i może być wykonane tylko z Polski, ponieważ platforma jest przeznaczona tylko dla osób ubezpieczonych i mieszkających w naszym kraju.
Pomoc medyczna w nocy, w weekendy i święta? Otrzymasz ją w TPK
Telefony od pacjentów odbierane są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia, czyli po godzinach pracy poradni POZ.
Platforma działa również całodobowo w sobotę, niedzielę i święta.
Obsługuje połączenia w języku polskim oraz w kilku językach obcych: angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
Zadzwoń, jeśli potrzebujesz nagłej pomocy medycznej, konsultacji, e-recepty lub e-skierowania
TPK działa na podobnych zasadach do nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, z tą różnicą, że konsultacje udzielane są przez telefon. Jeśli poradnia lekarza rodzinnego jest już zamknięta, a stan zdrowia budzi Twój niepokój, wtedy możesz skorzystać ze zdalnej porady z pielęgniarką lub położną, bądź z lekarzem.
Wydział Zdrowia
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI
ul. Piotrkowska 104, 90 – 926 Łódź, tel. (42) 664-12-53, faks (42) 664-12-60,
e-mail: zd@lodz.uw.gov.pl
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.