W dniu 14 października odbyło się seminarium dla urzędników i liderów społeczności lokalnych, sołtysów którego celem było zwiększenie świadomości z zakresu zagrożeń wynikających z obecności azbestu w naszym otoczeniu, a także możliwości demontażu i utylizacji z wykorzystaniem dostępnych rozwiązań finansowo – prawnych.
Podczas seminarium przekazano również materiały edukacyjne do dystrybucji przez sołtysów dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Rozwoju i Technologii z Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 – 2032.
Wartość zadania 40 000,00 zł.
Dofinansowanie w wysokości 30 000,00 zł.
14 października 2022, godz. 12:47
#Aktualności
#Ochrona Środowiska
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.