Udostępnij
Warta, dnia 15 lipca 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Gmina Warta, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, strona internetowa: www.gimwarta.pl , e-mail: marcin.wicherski@gimwarta.pl , godziny pracy: poniedziałek - piątek 730 - 1530.
I. Przedmiot Zamówienia
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulicy Szymańskiego (114519E) w Warcie od km 0+000 do km 0+601,46 o długości 601 mb. oraz drogi wewnętrznej Duszniki-Piaski od km 0+000 do km 0+542 o długości 542 mb.
- Tryb udzielenia zamówienia
Wybór Wykonawcy będzie odbywał się na zasadach wewnętrznego regulaminu udzielania zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro stosowanego w Urzędzie Miejskim w Warcie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 15012020 Burmistrza Wartyz dnia 31.12.2020 r.
- Osobami upoważnionymi do udzielania informacji są:
Marcin Wicherski (43) 82 87 113/797 317 220 marcin.wicherski@gimwarta.pl
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Szymańskiego (114519E) w Warcie od km 0+000 do km 0+601,46 o długości 601 mb. oraz drogi wewnętrznej Duszniki-Piaski od km 0+000 do km 0+542 o długości 542 mb.
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej.
Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
Zakres czynności obejmuje:
-
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych , zgodnie z dokumentacją projektową,
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawowanie nadzoru nad jakością wykonywanych robót i kontrolowanie jako ści materiałów, celem uniemożliwienia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez sporządzenie odpowiednich wpisów do dziennika budowy,
- uczestniczenie w odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
- wydawanie poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, wydawanie poleceń wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
- wstrzymywanie dalszego prowadzenia robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie,
- wskazanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w terminowej realizacji zadania,
- sprawdzanie i dokonywanie odbioru skończonych elementów robót, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokołach odbiorów częściowych oraz potwierdzanie wykonania robót na (po sprawdzeniu) fakturach wystawionych przez wykonawcę po wykonaniu poszczególnych części robót,
- sprawdzanie dokonywanie odbioru robót objętych odbiorem końcowym
- w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o zakończeniu wykonania przedmiotu umowy,
- uczestniczenie w odbiorze końcowym inwestycji poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokole odbioru końcowego, sprawdzanie i potwierdzanie wykonania robót na fakturze końcowej wystawionej przez wykonawcę,
- inspektor nadzoru ma obowiązek dokonywania wizytacji na każde wezwanie zamawiającego oraz w sytuacjach wymagających nagłego rozstrzygnięcia,
- dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku budowy.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekstjedn. Dz. U z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).
V. Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie pełnienia nadzoru przez inspektora nastąpi z chwilą dokonania odbioru końcowego robót i ostatecznego rozliczenia.
Końcowy termin realizacji robót budowlanych został wyznaczony na dzień 16.10.2020 r.
- Opis sposobu przygotowania oferty
1 . Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta musi być kompletna, zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
- Oferta musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w mmeJszym zapytaniu.
- W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia.
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
Do oferty należy dołączyć
-
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 2)
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (zał. nr 3)
- Oświadczenie o braku występowania powiązań z Zamawiającym (zał. nr 4)
- Wykaz osób biorących udział w postępowaniu (zał. nr 5)
- Sposób i termin składania ofert:
Oferty wraz z załącznikami w wersji papierowej należy złożyć do dnia 30.07.2021 r. do godz. 12°0 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, w wersj i papierowej lub elektronicznej z podpisem na kopercie: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulicy Szyma1iskiego (114519E) w Warcie od km 0+000 do km 0+601,46 o długości 601 mb. oraz drogi wewnętrznej Duszniki-Piaski od km 0+000 do km 0+542 o długości 542 mb. Koszty związane z przygotowaniem, sporządzeniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
Oferty złożone w późniejszym terminie i niekompletne nie będą rozpatrywane
- Rozstrzygniecie postępowania i zlecenia realizacji zamówienia:
Rozstrzygnięcie nastąpi w dniu 30.07.202 1 r. do godz. 15°0. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów telefonicznie lub za pośrednictwem e maila na adres podany w ofercie cenowej .
- Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniej szej oferty Zamawiający będzie stosował następujące kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego cena oferty będzie najniższa.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podawania przyczyny.
Zastępca Burmistrza Warty
Mariusz Lewandowski
15 lipca 2021, godz. 08:14
#Aktualności
#Zamówienia publiczne