bip.gminawarta.pl facebook.com twitter.com youtube.com

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Udostępnij

Warta, dnia 15 lipca 2021 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

I.  Zamawiający

 

Gmina Warta, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, strona internetowa: www.gimwarta.pl , e-mail: marcin.wicherski@gimwarta.pl , godziny pracy: poniedziałek - piątek 730 - 1530.

 

I. Przedmiot Zamówienia

 

Pełnienie  obowiązków  inspektora  nadzoru  inwestorskiego  na  zadaniu   inwestycyjnym pn.: Przebudowa  ulicy Szymańskiego   (114519E) w Warcie od km 0+000 do km 0+601,46 o długości  601 mb. oraz drogi wewnętrznej Duszniki-Piaski  od km 0+000 do km 0+542 o długości 542 mb.

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia

 

Wybór Wykonawcy będzie odbywał się na zasadach wewnętrznego regulaminu udzielania zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro stosowanego w Urdzie Miejskim w Warcie wprowadzonego Zarządzeniem Nr  15012020 Burmistrza  Wartyz dnia 31.12.2020 r.

 

  1. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji są:

 

Marcin Wicherski (43) 82 87 113/797 317 220 marcin.wicherski@gimwarta.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Szymańskiego (114519E) w Warcie od km 0+000 do km 0+601,46 o długości 601 mb. oraz drogi wewnętrznej Duszniki-Piaski od km 0+000 do km 0+542 o długości 542 mb.

 

Przedmiot zamówienia  obejmuje  pełnienie  funkcji  inspektora  nadzoru  inwestorskiego w branży drogowej.

 

Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

 

Zakres czynności obejmuje:

 

    1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych , zgodnie z dokumentacją projektową,
    2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
    3. sprawowanie nadzoru nad jakością wykonywanych robót i kontrolowanie jako ści materiałów, celem uniemożliwienia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie,

 

  1. sprawdzanie i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez sporządzenie odpowiednich wpisów do dziennika budowy,
  2. uczestniczenie w odbiorach technicznych, których obowiązek  przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
  3. wydawanie poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub  zagrożeń, wydawanie poleceń wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych  robót,
  4. wstrzymywanie dalszego prowadzenia robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie,
  5. wskazanie    możliwości     powstania     ewentualnych     opóźnień     lub     zagrożeń w terminowej realizacji zadania,
  6. sprawdzanie i dokonywanie odbioru skończonych elementów robót,  w terminie  do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokołach odbiorów częściowych oraz potwierdzanie wykonania robót na (po sprawdzeniu) fakturach wystawionych przez wykonawcę po wykonaniu poszczególnych części robót,
  7. sprawdzanie     dokonywanie     odbioru     robót    objętych     odbiorem                         końcowym

- w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o zakończeniu wykonania przedmiotu umowy,

  1. uczestniczenie w odbiorze końcowym inwestycji poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokole odbioru końcowego, sprawdzanie i potwierdzanie wykonania robót na fakturze końcowej wystawionej przez wykonawcę,
  2. inspektor nadzoru ma obowiązek dokonywania wizytacji na kde wezwanie zamawiającego  oraz w sytuacjach wymagających  nagłego rozstrzygnięcia,
  3. dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku budowy.

 

Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekstjedn. Dz. U z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).

 

V.  Termin wykonania zamówienia:

 

Zakończenie   pełnienia   nadzoru   przez   inspektora   nastąpi   z   chwilą   dokonania   odbioru końcowego robót i ostatecznego rozliczenia.

Końcowy termin realizacji robót budowlanych został wyznaczony na dzień 16.10.2020 r.

 

  1. Opis sposobu przygotowania  oferty

 

1 .  Ofertę  należy  sporządzić   zgodnie   z   formularzem   oferty   stanowiącym   Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Oferta musi być kompletna, zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
  2. Oferta   musi    być    zgodna    z    powszechnie    obowiązującymi    przepisami    prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w mmeJszym zapytaniu.
  3. W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia.
  4. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez oso (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku , gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne  z wymaganiami Kodeksu cywilnego upowniające  do wykonania tej czynności.

 

Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego  przedstawiciela.  Zakres  reprezentacji  przedsiębiorcy  musi  wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.

Do oferty należy dołączyć

    1. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 2)
    2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (zał. nr 3)
    3. Oświadczenie o braku występowania powiązań z Zamawiającym (zał. nr 4)
    4. Wykaz osób biorących udział w postępowaniu (zał. nr 5)

 

  1. Sposób i termin składania ofert:

 

Oferty wraz z załącznikami w wersji papierowej należy złożyć do dnia 30.07.2021 r. do godz. 12°0 w sekretariacie Urdu Miejskiego w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, w wersj i papierowej lub elektronicznej z podpisem na kopercie: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulicy Szyma1iskiego (114519E) w Warcie od km 0+000 do km 0+601,46 o długości 601 mb. oraz drogi wewnętrznej Duszniki-Piaski od km 0+000 do km 0+542 o długości 542 mb. Koszty związane z przygotowaniem, sporządzeniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.

 

Oferty złożone w późniejszym terminie i niekompletne nie będą rozpatrywane

 

  1. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenia realizacji zamówienia:

 

Rozstrzygnięcie nastąpi w dniu 30.07.202 1 r. do godz. 10. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów telefonicznie lub za pośrednictwem e­ maila na adres podany w ofercie cenowej .

 

  1. Kryteria oceny ofert

 

Przy wyborze najkorzystniej szej oferty Zamawiający będzie stosował następujące kryteria i ich znaczenie:

  • Cena - 100% wagi

 

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego cena oferty będzie najniższa.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podawania przyczyny.

 

 

Zastępca Burmistrza Warty

Mariusz Lewandowski

15 lipca 2021, godz. 08:14
#Aktualności 
#Zamówienia publiczne 

Menu

Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe...