bip.gminawarta.pl facebook.com twitter.com youtube.com

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych (gadżety)

Udostępnij

                                                                                                           Warta, dn. 12 kwietnia 2022 r.

                                                 ZAPYTANIE OFERTOWE

WOA.27.7.2022.TJ

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych (gadżety) w ramach realizacji projektu "Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego’’.

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.

  1. Zamawiający:

Gmina Warta

Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1, 98-290 Warta

NIP: 827 – 213 – 95 – 26, REGON: 730934542

tel. 438287100, email: zamowienia@gimwarta.pl 

Osoba do kontaktu: Tomasz Jachowicz  – 43 828 71 15

 

  1. Nazwa projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 20014 – 2020

 

"Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego’’

Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka

Działanie II.2:  Internacjonalizacja przedsiębiorstw

Poddziałanie II.2.2: Promocja gospodarcza regionu

Zadanie 2.: Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej Gminy Warta

  1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
      1. Kubki – 1500 szt;
      2. Długopisy – 1500 szt;
      3. Breloki – 1500 szt;
      4. Smycze – 3000 szt;
      5. Parasole – 1500 szt;
      6. Latawce – 500 szt;
      7. Okulary przeciwsłoneczne – 500 szt;
      8. Płaszcze przeciwdeszczowe – 2000 szt;
      9. Notes – 1500 szt.
    2.   Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie graficzne i wykonanie grafiki na gadżetach.
    3.   Przed wykonaniem grafiki na gadżetach i ich dostawą, Wykonawca ma przedstawić do akceptacji:
      1. Projekt grafiki wraz z wizualizacją;
      2. Modele poszczególnych gadżetów.
    4.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz oznakowanie zawiera załącznik nr 5 do zapytania.
  2. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.

Cena  100%

Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.

Sposób oceny – punktowy.

Cena ma zostać podana w złotówkach z dwoma miejscami po przecinku. Cena ma zawierać wszelkie niezbędne koszty realizacji zamówienia oraz uwzględniać wszystkie wymogi Zamawiającego.

  1. Termin realizacji zamówienia: 31 maja 2022r.
  2. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Wypełnioną ofertę wraz z załącznikami, podpisanymi w wersji pdf. należy przesłać w formie e-maila na adres: zamowienia@gimwarta.pl  do dnia  22 kwietnia 2022 r. do godz. 12:00 w tytule należy napisać: Dostawa materiałów promocyjnych (gadżety) w ramach realizacji projektu "Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego’’.

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

Wymaga się aby wykonawca prowadził działalność gospodarczą i w celu potwierdzenia załączy zeskanowaną kserokopię odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

  1. Dokumenty składane wraz z ofertą w postępowaniu:

     Oferta musi zawierać następujące dokumenty- załączniki:

     1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty

     2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych

     3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niekaralności

    4. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku powiązania

5. Kserokopię odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

         Oferta niekompletna zostanie odrzucona.

  1. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia                                                       
    1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 kwietnia 2022 roku o godz. 11:15
    2. Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w terminie 5 dni roboczych od otwarcia ofert.
    3. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie elektronicznej na adres mailowy podany w ofercie cenowej.
    4. W ciągu 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wyłonionym w wyniku postępowania wykonawcą zamówienia.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

12 kwietnia 2022, godz. 13:31
#Aktualności 
#Fundusze Unijne 

głowne zdjecie

Menu

Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe...