Burmistrz Warty prosi wszystkie osoby, u których zostały wykonane wizje lokalne weryfikujące możliwość lokalizacji instalacji OZE o zgłoszenie się w terminie 2 dni od przeprowadzonej wizyty audytora do Urzędu Miejskiego w Warcie w godzinach 9.00-14.00 (biuro podawcze) na podpisanie umowy użyczenia nieruchomości dla potrzeb realizacji projektu.
W przypadku współwłasności nieruchomości wszyscy współwłaściciele muszą wyrazić zgodę na użyczenie nieruchomości na cele projektu.
Nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym nie będą mogły brać udziału w projekcie.
Proszę o zabranie ze sobą dowodu tożsamości i aktualnego (nie starszy niż 2 tygodnie przed podpisaniem umowy) wypisu z rejestru gruntów prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Sieradzu dotyczącym działki, na której zlokalizowany jest budynek lub aktualnym wydrukiem z elektronicznej ewidencji ksiąg wieczystych dla danej nieruchomości, który będzie stanowić niezbędny załącznik do umowy w celu wyrażenia zgody na bezpłatne użyczenie swej nieruchomości na cele projektu.
Niestawienie się w w/w terminie oznacza rezygnację z uczestnictwa w projekcie.
Dotyczy projektu z tego linka:
https://gminawarta.pl/wpis-246-budowa_instalacji_odnawialnych_zrodel_energii_w_gminie_warta
29 kwietnia 2021, godz. 13:11
#Aktualności
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.