bip.gminawarta.pl facebook.com twitter.com youtube.com

Rewitalizacja Miasta Warta – Etap II

Udostępnij

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Krajowego Budżetu Państwa
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Działanie VI.3: Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego, Poddziałanie VI.3.2: Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego

Zakończenie projektu pn. "Rewitalizacja Miasta Warta - Etap II"

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020

Gmina Warta zakończyła realizację inwestycji obejmującej:

  • Remont budynku Administracyjno-Socjalnego przy ul. Skarżyńskiego w Warcie,
  • Przebudowa starej remizy OSP w Warcie z przeznaczeniem na bibliotekę miejską oraz salę Konferencyjno-szkoleniową,
  • Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta,
  • Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą

Projekt zakłada zwiększenie jakości obsługi mieszkańców w zakresie infrastruktury kultury, podniesienie atrakcyjności przestrzeni publicznej jak i również odnowę dziedzictwa kulturowego Miasta Warta.

Realizacja projektu nie byłaby możliwa, bez wsparcia funduszy unijnych.

Wartość umowna projektu wynosi 4 011 212,20 zł, wartość dofinansowania 2 746 278,31zł.

Realizator projektu: Gmina Warta, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta

Informacja o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020

05.06.2019

dniu 18.06. 2019 roku dokonano rozstrzygnięcia ofert złożonych na Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą” w ramach zadania Rewitalizacja Miasta Warta –etap II projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014– 2020.

Na zapytanie ofertowe odpowiedziało 3 oferentów.

Wybrano wykonawcę:
ZAKŁAD PROJEKTOWO-USŁUGOWY „BUDMAG”
mgr. inż. Małgorzata Bednarczyk Grabowiec 32 D, 98-200 Sieradz
kwota: 27 994,80 PLN brutto

Uzasadnienie wyboru oferty: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu, jest zgodna wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w zapytaniu ofertowym i w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 100 pkt.

Zapytanie ofertowe na kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020

Zapytanie ofertowe

I. Zamawiający

Gmina Warta, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta Strona internetowa: www.gimwarta.pl, e-mail: frontczak@gimwarta.pl, grembowicz@gimwarta.pl. Godziny urzędowania: poniedziałek- czwartek 7.30-15.30, piątek 8.30-16.30

II. Przedmiot Zamówienia

Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.:Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą” w ramach zadania Rewitalizacja Miasta Warta - etap II projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

III. Tryb udzielenia zamówienia

Wybór Wykonawcy będzie odbywał się na zasadach wewnętrznego regulaminu udzielania zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro stosowanego w Urzędzie Miejskim w Warcie oraz jednostkach organizacyjnych i oświatowych Gminy i Miasta Warta wprowadzonego zarządzeniem Nr 101/2018 Burmistrza Gminy i Miasta Warta z dnia 17.09.2018 r.

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (t. j. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Prawo zamówień publicznych ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonych w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro.

IV. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji są:

Mirosław Frontczak (43) 8287113 frontczak@gimwarta.pl Agnieszka Grembowicz (43) 8287113 grembowicz@gimwarta.pl

V. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pn. Rewitalizacja Miasta Warta -etap II w ramach zadania Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014- 2020.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach:

- drogowej

- sieci wodociągowych, elektrycznych i elektroenergetycznych.

Szczegółowy opis inwestycji został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami do ogłoszenia zamówienia na Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą zamieszczonego w BZP, BIP Urzędu Miejskiego w Warcie pod linkiem http://warta.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ w dniu 12.04.2019 r.

Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Zamawiający wyznacza koordynatora spośród inspektorów nadzoru biorących udział w realizacji zadania inspektora w branży drogowej i instalacyjnej

Zakres czynności obejmuje:

1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową;

2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

3. sprawowanie nadzoru nad jakością wykonywanych robót i kontrolowanie jakości materiałów, celem uniemożliwienia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;

4. sprawdzanie i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez sporządzenie odpowiednich wpisów do dziennika budowy;

5. uczestniczenie w odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych;

6. wydawanie poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, wydawanie poleceń wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót;

7. wstrzymywanie dalszego prowadzenia robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie;

8. wskazanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w terminowej realizacji zadania;

9. sprawdzanie i dokonywanie odbioru skończonych elementów robót, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokołach odbiorów częściowych oraz potwierdzanie wykonania robót na (po sprawdzeniu) fakturach wystawionych przez wykonawcę po wykonaniu poszczególnych części robót;

10. sprawdzanie dokonywanie odbioru robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o zakończeniu wykonania przedmiotu umowy;

11. uczestniczenie w odbiorze końcowym inwestycji poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokole odbioru końcowego, sprawdzanie i potwierdzanie wykonania robót na fakturze końcowej wystawionej przez wykonawcę;

12. inspektor nadzoru ma obowiązek dokonywania wizytacji na każde wezwanie zamawiającego oraz w sytuacjach wymagających nagłego rozstrzygnięcia;

13. organizowanie w okresie realizacji robót narad koordynacyjnych z udziałem zamawiającego, wykonawcy, kierownika robót w ilości dostosowanej do zaawansowania i stopnia trudności prowadzonych prac.

14. dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku budowy.

Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa Art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j Dz.U z 2018r. poz. 1202 ze zm.).

VI. Termin wykonania zamówienia:

Zakończenie pełnienia nadzoru przez inspektora nastąpi z chwilą dokonania odbioru końcowego robót i ostatecznego rozliczenia.

Końcowy termin realizacji robót budowlanych został wyznaczony na dzień 31.10.2019 r.

VII. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty stanowiącym Zał. Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Oferta powinna być kompletna, zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia;

3. Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu;

4. W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia.

5. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.

Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.

Do oferty należy dołączyć:

a) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 2)

b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków ( zał. nr 3)

c) Oświadczenie o braku występowania powiązań z Zamawiającym ( zał. nr 4)

d) Wykaz osób biorących udział w postępowaniu (zał. nr 5)

VIII. Sposób i termin składania ofert:

Wypełnione oferty wraz z załącznikami pdf. należy przesłać w formie emaila na adres: grembowicz@gimwarta.pl do dnia 13.06.2019 do godz. 10.00. w tytule należy podać temat: Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą”. Koszty związane z przygotowaniem, sporządzeniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.

OFERTY ZŁOŻONE W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE I NIE KOMPLETNE NIE

BĘDĄ ROZPATRYWANE.

IX. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenia realizacji zamówienia:

Rozstrzygnięcie nastąpi 14.06.2019 r. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.gimwarta.pl. Ponadto o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów w formie e-maila na adres podany w ofercie cenowej, którzy przesłali oferty w ustalonym terminie.

W terminie do 19.06.2019 r. z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.

X. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie stosował następujące kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 90% wagi

2. Czas reakcji - 10% wagi

1.1 Kryterium cena

Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.

Ilość punktów w kryterium cena dla danej oferty obliczona zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Cena = (Cn /Cb) xJ00pkt x 90%

Gdzie:

Cn - oznacza najkorzystniejszą (najniższą) cenę brutto oferty,

Cb - oznacza cenę brutto kolejnej badanej oferty.

1.2 Kryterium czas reakcji

Należy wskazać w ofercie czas reakcji inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia potrzeby nagłego rozstrzygnięcia w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy i/lub w konsultacjach z Zamawiającym.

Ilość punktów będzie przyznawana wg poniższych zasad:

Czas reakcji do 3 godzin od odbioru przez Wykonawcę (inspektora nadzoru) informacji przekazanej przez Zamawiającego - 10 pkt.

Czas reakcji od 3 do 6 godzin od odbioru przez Wykonawcę (inspektora nadzoru) informacji przekazanej przez Zamawiającego - 5 pkt.

Czas reakcji ponad 6 godziny od odbioru przez Wykonawcę (inspektora nadzoru) informacji przekazanej przez Zamawiającego - 0 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów łącznie za oba powyższe kryteria oraz którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

XI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całe zamówienie.

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podawania przyczyny.

Rewitalizacja Miasta Warta - etap II

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020

4 września 2020, godz. 08:01
#Aktualności 
#Fundusze Unijne 

głowne zdjecie
fot. 1
fot. 2
fot. 3
fot. 4
fot. 5
fot. 6
fot. 7
fot. 8
fot. 9
fot. 10
fot. 11
fot. 12
fot. 13
fot. 14
fot. 15
fot. 16
fot. 17
fot. 18
fot. 19
fot. 20
fot. 21
fot. 22
fot. 23
fot. 24
fot. 25
fot. 26
fot. 27
fot. 28
fot. 29
fot. 30
fot. 31
fot. 32
fot. 33
fot. 34
fot. 35
fot. 36
fot. 37
fot. 38
fot. 39
fot. 40
fot. 41
fot. 42
fot. 43
fot. 44
fot. 45
fot. 46
fot. 47
fot. 48
fot. 49

Menu

Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe...