Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Krajowego Budżetu Państwa
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Działanie VI.3: Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego, Poddziałanie VI.3.2: Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
Gmina Warta zakończyła realizację inwestycji obejmującej:
Projekt zakłada zwiększenie jakości obsługi mieszkańców w zakresie infrastruktury kultury, podniesienie atrakcyjności przestrzeni publicznej jak i również odnowę dziedzictwa kulturowego Miasta Warta.
Realizacja projektu nie byłaby możliwa, bez wsparcia funduszy unijnych.
Wartość umowna projektu wynosi 4 011 212,20 zł, wartość dofinansowania 2 746 278,31zł.
Realizator projektu: Gmina Warta, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
05.06.2019
dniu 18.06. 2019 roku dokonano rozstrzygnięcia ofert złożonych na Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą” w ramach zadania Rewitalizacja Miasta Warta –etap II projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014– 2020.
Na zapytanie ofertowe odpowiedziało 3 oferentów.
Wybrano wykonawcę:
ZAKŁAD PROJEKTOWO-USŁUGOWY „BUDMAG”
mgr. inż. Małgorzata Bednarczyk Grabowiec 32 D, 98-200 Sieradz
kwota: 27 994,80 PLN brutto
Uzasadnienie wyboru oferty: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu, jest zgodna wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w zapytaniu ofertowym i w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 100 pkt.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
Zapytanie ofertoweI. Zamawiający
Gmina Warta, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta Strona internetowa: www.gimwarta.pl, e-mail: frontczak@gimwarta.pl, grembowicz@gimwarta.pl. Godziny urzędowania: poniedziałek- czwartek 7.30-15.30, piątek 8.30-16.30
II. Przedmiot Zamówienia
Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.:Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą” w ramach zadania Rewitalizacja Miasta Warta - etap II projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
III. Tryb udzielenia zamówienia
Wybór Wykonawcy będzie odbywał się na zasadach wewnętrznego regulaminu udzielania zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro stosowanego w Urzędzie Miejskim w Warcie oraz jednostkach organizacyjnych i oświatowych Gminy i Miasta Warta wprowadzonego zarządzeniem Nr 101/2018 Burmistrza Gminy i Miasta Warta z dnia 17.09.2018 r.
W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (t. j. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Prawo zamówień publicznych ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonych w złotych równowartości kwoty 30 000,00 euro.
IV. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji są:
Mirosław Frontczak (43) 8287113 frontczak@gimwarta.pl Agnieszka Grembowicz (43) 8287113 grembowicz@gimwarta.pl
V. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pn. Rewitalizacja Miasta Warta -etap II w ramach zadania Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014- 2020.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach:
- drogowej
- sieci wodociągowych, elektrycznych i elektroenergetycznych.
Szczegółowy opis inwestycji został zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami do ogłoszenia zamówienia na Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą zamieszczonego w BZP, BIP Urzędu Miejskiego w Warcie pod linkiem http://warta.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ w dniu 12.04.2019 r.
Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Zamawiający wyznacza koordynatora spośród inspektorów nadzoru biorących udział w realizacji zadania inspektora w branży drogowej i instalacyjnej
Zakres czynności obejmuje:
1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową;
2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3. sprawowanie nadzoru nad jakością wykonywanych robót i kontrolowanie jakości materiałów, celem uniemożliwienia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
4. sprawdzanie i odbieranie robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez sporządzenie odpowiednich wpisów do dziennika budowy;
5. uczestniczenie w odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych;
6. wydawanie poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, wydawanie poleceń wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót;
7. wstrzymywanie dalszego prowadzenia robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie;
8. wskazanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w terminowej realizacji zadania;
9. sprawdzanie i dokonywanie odbioru skończonych elementów robót, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokołach odbiorów częściowych oraz potwierdzanie wykonania robót na (po sprawdzeniu) fakturach wystawionych przez wykonawcę po wykonaniu poszczególnych części robót;
10. sprawdzanie dokonywanie odbioru robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o zakończeniu wykonania przedmiotu umowy;
11. uczestniczenie w odbiorze końcowym inwestycji poprzez potwierdzenie wykonania robót bez wad w protokole odbioru końcowego, sprawdzanie i potwierdzanie wykonania robót na fakturze końcowej wystawionej przez wykonawcę;
12. inspektor nadzoru ma obowiązek dokonywania wizytacji na każde wezwanie zamawiającego oraz w sytuacjach wymagających nagłego rozstrzygnięcia;
13. organizowanie w okresie realizacji robót narad koordynacyjnych z udziałem zamawiającego, wykonawcy, kierownika robót w ilości dostosowanej do zaawansowania i stopnia trudności prowadzonych prac.
14. dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku budowy.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa Art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j Dz.U z 2018r. poz. 1202 ze zm.).
VI. Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie pełnienia nadzoru przez inspektora nastąpi z chwilą dokonania odbioru końcowego robót i ostatecznego rozliczenia.
Końcowy termin realizacji robót budowlanych został wyznaczony na dzień 31.10.2019 r.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty stanowiącym Zał. Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta powinna być kompletna, zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia;
3. Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu;
4. W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia.
5. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
Do oferty należy dołączyć:
a) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 2)
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków ( zał. nr 3)
c) Oświadczenie o braku występowania powiązań z Zamawiającym ( zał. nr 4)
d) Wykaz osób biorących udział w postępowaniu (zał. nr 5)
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Wypełnione oferty wraz z załącznikami pdf. należy przesłać w formie emaila na adres: grembowicz@gimwarta.pl do dnia 13.06.2019 do godz. 10.00. w tytule należy podać temat: Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulic Klasztornej, Garncarskiej, Krótkiej wraz z infrastrukturą”. Koszty związane z przygotowaniem, sporządzeniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
OFERTY ZŁOŻONE W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE I NIE KOMPLETNE NIE
BĘDĄ ROZPATRYWANE.
IX. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenia realizacji zamówienia:
Rozstrzygnięcie nastąpi 14.06.2019 r. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.gimwarta.pl. Ponadto o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów w formie e-maila na adres podany w ofercie cenowej, którzy przesłali oferty w ustalonym terminie.
W terminie do 19.06.2019 r. z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
X. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie stosował następujące kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 90% wagi
2. Czas reakcji - 10% wagi
1.1 Kryterium cena
Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
Ilość punktów w kryterium cena dla danej oferty obliczona zostanie zgodnie z poniższym wzorem: Cena = (Cn /Cb) xJ00pkt x 90%
Gdzie:
Cn - oznacza najkorzystniejszą (najniższą) cenę brutto oferty,
Cb - oznacza cenę brutto kolejnej badanej oferty.
1.2 Kryterium czas reakcji
Należy wskazać w ofercie czas reakcji inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia potrzeby nagłego rozstrzygnięcia w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy i/lub w konsultacjach z Zamawiającym.
Ilość punktów będzie przyznawana wg poniższych zasad:
Czas reakcji do 3 godzin od odbioru przez Wykonawcę (inspektora nadzoru) informacji przekazanej przez Zamawiającego - 10 pkt.
Czas reakcji od 3 do 6 godzin od odbioru przez Wykonawcę (inspektora nadzoru) informacji przekazanej przez Zamawiającego - 5 pkt.
Czas reakcji ponad 6 godziny od odbioru przez Wykonawcę (inspektora nadzoru) informacji przekazanej przez Zamawiającego - 0 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów łącznie za oba powyższe kryteria oraz którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całe zamówienie.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podawania przyczyny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
4 września 2020, godz. 08:01
#Aktualności
#Fundusze Unijne
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.