Warta, dn. 27.06.2024 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak sprawy: WOA.27.1.2024.TJ
Zapytanie ofertowe na wykonanie rewitalizacji pasażu płk. Dr. Lubienieckiego w Warcie wraz z elementami małej architektury. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.
Gmina Warta
Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1, 98-290 Warta
NIP: 827 – 213 – 95 – 26, REGON: 730934542
tel. 438287100, email: zamowienia@gimwarta.pl
Osoba do kontaktu: Tomasz Jachowicz – 43 828 71 15
Agnieszka Grembowicz e-mail: agnieszka.grembowicz@gminawarta.pl tel.: 43 828 71 13
2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest wykonanie rewitalizacji pasażu płk. Dr. Lubienieckiego w Warcie wraz z elementami małej architektury.
Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do zapytania oraz kosztorys (przedmiar) stanowiący załącznik nr 4 do zapytania.
Gwarancja min. 60 miesięcy.
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Cena - 100%
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena (C) Zamawiający zastosuje następujący wzór do wyliczenia:
CN
P = ---------------- * 100 %
COB
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana Cena,
COB – Cena zaoferowana w ofercie badanej
Cena ma zostać podana w złotówkach z dwoma miejscami po przecinku. Cena ma zawierać wszelkie niezbędne koszty realizacji zamówienia oraz uwzględniać wszystkie wymogi Zamawiającego.
4. Termin realizacji zamówienia: do 15.08.2024 roku.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Wypełniony formularz oferty z załącznikami (podpisanymi) w wersji pdf. należy przesłać w formie emaila na adres: zamowienia@gimwarta.pl do dnia 5 lipca 2024 roku do godz. 11:00 w tytule należy napisać: Rewitalizacji pasażu płk. Dr. Lubienieckiego w Warcie wraz z elementami małej architektury.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1. posiadał doświadczenie poprzez wykazanie minimum jednej roboty polegającej na wykonaniu ogrodu wertykalnego o wartości 100.000,00 zł brutto i na potwierdzenie spełnienia wymogu złoży wykaz wykonanych ogrodów na załączniku nr 5 do zapytania;
2. dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i na spełnienie tych wymogów złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do zapytania.
Wykonawca ma złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzone na podstawie kosztorysu stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania.
7. Dokumenty składane wraz z ofertą w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty - załączniki:
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
7. Otwarcie ofert i rozstrzygniecie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
zalacznik_nr_1_formularz_oferty.doc
zalacznik_nr_2_zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.doc
zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_spelnieniu_wymogow.doc
zalacznik_nr_4_do_zapytania_kosztorys__przedmiar_robot.pdf
zalacznik_nr_5__wykaz_wykonanych_ogrodow.doc
zalacznik_nr_6_do_zapytania__opis.doc
zalacznik_nr_6_do_zapytania__rabata_rzut.jpg
zalacznik_nr_6_do_zapytania__wizualizacja_i.jpg
zalacznik_nr_6_do_zapytania__wizualizacja_ii.jpg
27 czerwca 2024, godz. 14:18
#Aktualności
#Zamówienia publiczne
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.