Warta, dn. 27.02.2024 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn. Wymiana okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy.
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy ul. Kościelna 4, 98-290 Warta
tel. 518 014 757, email: parafiaswwawrzyncawrossoszycy@gmail.com
Osoba do kontaktu: Proboszcz Ks. Jacek Przybysz
2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest wykonanie zadania pn. Wymiana okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Roboty w zakresie wymiany okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy – w tym:
Szczegółowy opis zawiera kosztorys stanowiący załącznik nr 4 do zapytania.
Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną i zapoznał się z dokumentacją techniczną.
Wykonawca może złożyć ofertę bez przeprowadzenia wizji lokalnej.
Gwarancja min. 60 miesięcy.
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Cena - 100%
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena (C) Zamawiający zastosuje następujący wzór do wyliczenia:
CN
P = ---------------- * 100 %
COB
gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana Cena jednostkowa,
COB – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej
Cena ma zostać podana w złotówkach z dwoma miejscami po przecinku. Cena ma zawierać wszelkie niezbędne koszty realizacji zamówienia oraz uwzględniać wszystkie wymogi Zamawiającego.
4. Termin realizacji zamówienia: 31 lipca 2024 r.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Wypełniony formularz oferty z załącznikami (podpisanymi) w wersji pdf. należy przesłać w formie emaila na adres:
parafiaswwawrzyncawrossoszycy@gmail.com do dnia 29 marca 2024 roku do godz. 10:00 w tytule należy napisać: Zapytanie ofertowe - Wymiana okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia i na spełnienie tych wymogów złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do zapytania.
Wykonawca ma złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania.
7. Dokumenty składane wraz z ofertą w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty- załączniki:
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
7. Otwarcie ofert i rozstrzygniecie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Proboszcz Parafii
/-/ Ks. Jacek Przybysz
zalacznik_nr_1_formularz_oferty.doc
zalacznik_nr_2_zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.doc
zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_spelnieniu_wymogow.doc
27 lutego 2024, godz. 08:50
#Aktualności
#Zamówienia publiczne
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.