bip.gminawarta.pl facebook.com twitter.com youtube.com

Zapytanie na wykonanie wymiany okładziny schodów kościoła w Rossoszycy

Udostępnij

Warta, dn. 27.02.2024  roku

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn. Wymiana okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy

  1. Zamawiający:

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy ul. Kościelna 4, 98-290 Warta

tel. 518 014 757, email: parafiaswwawrzyncawrossoszycy@gmail.com   

Osoba do kontaktu: Proboszcz Ks. Jacek Przybysz 

2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest wykonanie zadania pn. Wymiana okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Roboty w zakresie wymiany okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy –  w tym:

  • roboty rozbiórkowe;
  • wykonanie schodów żelbetonowych;
  • wykonanie okładzin granitowych.

Szczegółowy opis zawiera kosztorys stanowiący załącznik nr 4 do zapytania.

Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną i zapoznał się z dokumentacją techniczną.

Wykonawca może złożyć ofertę bez przeprowadzenia wizji lokalnej.

Gwarancja min. 60 miesięcy.

3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.

Cena  - 100%

Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.

Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena (C) Zamawiający zastosuje następujący wzór do wyliczenia: 

                                                   CN

                                      P = ---------------- * 100 %

                                                    COB

gdzie:

P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena

CN - najniższa zaoferowana Cena jednostkowa,

COB – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej

Cena ma zostać podana w złotówkach z dwoma miejscami po przecinku. Cena ma zawierać wszelkie niezbędne koszty realizacji zamówienia oraz uwzględniać wszystkie wymogi Zamawiającego.

4.  Termin realizacji zamówienia: 31 lipca 2024 r.

5.  Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Wypełniony formularz oferty z załącznikami (podpisanymi) w wersji pdf. należy przesłać  w formie emaila na adres:  

parafiaswwawrzyncawrossoszycy@gmail.com do dnia 29 marca 2024 roku do godz. 10:00 w tytule należy napisać: Zapytanie ofertowe - Wymiana okładziny schodów kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Rossoszycy.

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej

wykonanie zamówienia i na spełnienie tych wymogów złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do zapytania.

    Wykonawca ma złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania.

7.   Dokumenty składane wraz z ofertą w postępowaniu:

     Oferta musi zawierać następujące dokumenty- załączniki:

      1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
      2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
      3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postepowaniu.
      4. Załącznik nr 4 – Kosztorys ofertowy

    Oferta niekompletna zostanie odrzucona.

7. Otwarcie ofert i rozstrzygniecie postępowania.

  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 marca 2024 roku o godz. 10:15
  • Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w terminie do 3 dni roboczych od otwarcia ofert.
  • O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie elektronicznej na adres mailowy podany w ofercie cenowej.
  • W terminie do 7 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wyłonionym w wyniku postępowania wykonawcą zamówienia.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

 

Proboszcz Parafii

/-/ Ks. Jacek Przybysz 

27 lutego 2024, godz. 08:50
#Aktualności 
#Zamówienia publiczne 

Menu

Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.

ACTIVENET - strony www, sklepy internetowe...