Warta, dn. 04.09.2023 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Znak sprawy: WOA.27.5.2023.TJ
Zapytanie ofertowe na wykonaniu usługi polegającej na usuwaniu folii rolniczych oraz siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.
Gmina Warta
Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1, 98-290 Warta
NIP: 827 – 213 – 95 – 26, REGON: 730934542
tel. 438287100, email: zamowienia@gimwarta.pl
Osoba do kontaktu: Tomasz Jachowicz tomasz.jachowicz@gimwarta.pl tel.: 43 828 71 15
Krzysztof Żubrowski e-mail: krzysztof.zubrowski@gimwarta.pl tel.: 43 828 71 16
2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Cena - 100%
Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.
Cena ma zostać podana w złotówkach z dwoma miejscami po przecinku. Cena ma zawierać wszelkie niezbędne koszty realizacji zamówienia oraz uwzględniać wszystkie wymogi Zamawiającego.
4. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2023 roku.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Wypełniony formularz oferty z załącznikami (podpisanymi) w wersji pdf. należy przesłać w formie emaila na adres: zamowienia@gimwarta.pl do dnia 12 września 2023 roku do godz. 11:00 w tytule należy napisać: Usuwanie folii rolniczych oraz siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag..
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i na spełnienie tych wymogów złoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do zapytania.
7. Obowiązkowe załączniki do złożenia w ramach oferty.
Oferta musi zawierać następujące wypełnione przez Wykonawcę załączniki i dokumenty:
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
8. Otwarcie ofert i rozstrzygniecie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
4 września 2023, godz. 15:38
#Aktualności
#Zamówienia publiczne
Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta, +48 43 82 87 100
Zapraszamy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00, Wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30, piątek: 7:30 - 14:00.